Polskie forum o grze Path of Exile

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PYTANIA POCZĄTKUJĄCYCH GRACZY. » BUILD NA DUAL CLAWY

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Build na dual clawy

  
Toni
17.11.2019 11:19:45
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #5286921
Od: 2019-11-17
Witam wróciłem do poe po paru ładnych latach przerwy i chciałbym pograć jakimiś dual clawami z fajnym clearem, jak grałem dawno temu to w mecie był shadow pod lighting strike ale widzę ze ten pomysl od dawna nie aktualny bardzo szczęśliwy . W każdym razie zachował mi się od tamtego czasu, jest to 39 lvl i całe drzewko zresetowane i 44 punkty do wydania. Pierwsze pytanie czy opłaca się odkurzać tego shadowa czy lepiej zacząć od nowa. Druga prośba podajcie jakiś fajny build na dual clawy z jakimś fajnym clearem, w miarę łatwy i tani i choć trochę tankowaty bardzo szczęśliwy.
Dziękuje z góry pozdrawiam !
  
listonorz
17.11.2019 12:18:19
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #5287178
Od: 2019-10-9
    Toni pisze:

    Witam wróciłem do poe po paru ładnych latach przerwy i chciałbym pograć jakimiś dual clawami z fajnym clearem, jak grałem dawno temu to w mecie był shadow pod lighting strike ale widzę ze ten pomysl od dawna nie aktualny bardzo szczęśliwy . W każdym razie zachował mi się od tamtego czasu, jest to 39 lvl i całe drzewko zresetowane i 44 punkty do wydania. Pierwsze pytanie czy opłaca się odkurzać tego shadowa czy lepiej zacząć od nowa. Druga prośba podajcie jakiś fajny build na dual clawy z jakimś fajnym clearem, w miarę łatwy i tani i choć trochę tankowaty bardzo szczęśliwy.
    Dziękuje z góry pozdrawiam !


Jak chcesz zaczynac, to proponuje poczekac, niedługo zaczyna się nowa liga. Wprowadzi troche zmian i , z tego co wiem, wzmocni lucznika
  
Toni
17.11.2019 12:27:05
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #5287215
Od: 2019-11-17
    listonorz pisze:

      Toni pisze:

      Witam wróciłem do poe po paru ładnych latach przerwy i chciałbym pograć jakimiś dual clawami z fajnym clearem, jak grałem dawno temu to w mecie był shadow pod lighting strike ale widzę ze ten pomysl od dawna nie aktualny bardzo szczęśliwy . W każdym razie zachował mi się od tamtego czasu, jest to 39 lvl i całe drzewko zresetowane i 44 punkty do wydania. Pierwsze pytanie czy opłaca się odkurzać tego shadowa czy lepiej zacząć od nowa. Druga prośba podajcie jakiś fajny build na dual clawy z jakimś fajnym clearem, w miarę łatwy i tani i choć trochę tankowaty bardzo szczęśliwy.
      Dziękuje z góry pozdrawiam !


    Jak chcesz zaczynac, to proponuje poczekac, niedługo zaczyna się nowa liga. Wprowadzi troche zmian i , z tego co wiem, wzmocni lucznika


Myślisz ,ze byłby ok pod dual clawy ? Ktoś już mi odpowiedział gdzieś ze raider pod dual clawy jest ok
  
listonorz
17.11.2019 13:13:46
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #5287438
Od: 2019-10-9


raiderem frost blades grałem 2-3 sezony. Jest spoko. Mapki czysci szybko, można go w miarę tanio zrobic, ale na wyższych tierach mapek miałem problemy z bossami. W tej lidze mocno sie gra summonerem, fajnie też grało mi się na holy totemy.
  
listonorz
17.11.2019 13:16:13
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #5287445
Od: 2019-10-9
napoisałem PW, sprawdz poczte

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PYTANIA POCZĄTKUJĄCYCH GRACZY. » BUILD NA DUAL CLAWY

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


randki | własny sklep internetowy | ogłoszenia towarzyskie | promocje | darmowe forum | sklepy | opinie, testy, oceny