Blade Flurry 3.7 zaktualizowana wersja buildu. |
Paszek pisze: knx90 pisze: W tej zakładce Damage per second kiedy wbijasz się w chmarę mobów i odpalasz wszystkie flaszki i jestes " w szale zabijania" patrzysz jaki dps krecisz. Bo normalnie bez "aktywnosci" to stoi gdzies na 5k. A w ogóle o jakiej "zakładce Damage per second" mówisz? ja obserwuję mój dmg na ikonie BladeFlurry.. i tam jest to jako AVG.Damage, a nie dmg per second? Od dawna wiadomo, że wyniki Average DPSu w grze są szalenie niedokładne. PoB pokazuje te wyniki prawidłowo w przypadku tego buildu. Dlaczego gra nie pokazuje DPSu prawidłowo? Ponieważ Blade Flurry jako chanellowy skill ma 6 stagów. Dochodzą flaszki i inne parametry z itemów. Widocznie twórcy tego odcinka programowania nie chciało się tego robić, albo to jest niemożliwe do obliczenia w rzeczywistych wartościach, ewentualnie gra jest "za darmo" i GGG olało temat. GGG zatrudniło OpenArla (twórca PoB) jako tego, który te wyniki będzie korygował. I co się stało? Ano to, że jak wyszedł patch 3.7 przez tydzień nie widzieliśmy w PoBie jak nowe gemy "pracują". Mało tego, wdrożono nowe jewele Timeless i PoB w tej kwestii kwiczy i do dzisiaj nie pokazuje zmian. Dlatego dyskusja na temat DPSu w skillach w grze Path of Exile mija się z celem. |