Co przyniesie wersja 4.0?
(czyje sny się spełnią? :) )
Heh, co do unikatów... Nikt niczego nie zmieni. Chyba że całkowicie zmieniłaby się idea gry lub polityka ggg. Większość "drogich" i przydatnych unikatów to relikty z poprzednich lig dostępne tylko z gamblingu lub kart, lub itemki wypadające z jednego tylko bossa. Właśnie ich rzadkość przyczynia się do tego jaka jest ich cena i wszystko rozbija się o to żeby właśnie takie itemki farmić. Co do przydatności... Tu po części masz rację, po części nie. Każda liga ma swoją specyfikę i w zależności od tego, dany itemek może stać się przydatny. Weźmy na przykład obecną ligę i hełm Devoto's devotion - w poprzednich ligach nie był aż taki popularny i nawet z początkiem ligi nie kosztował więcej jak naście chaosów. W tej lidze która jest zdominowana buildami pod cyclon hełm ma wzięcie i nawet teraz kosztuje około 60c, a na starcie ligi kosztował kilka ex. Redgar kiedyś powiedział że pod każdy unikat z gry można stworzyć grywalny build, nie wiem czy to prawda ale zapewne coś w tym jest - gdyby było inaczej twórcy nie wrzucaliby śmieci do gry. Inna sprawa czy taki build ma rację bytu w endgamie i czy jest popularny, sam sporo eksperymentuję z różnym złomem i czasami efekty są zaskakujące.
W kwestii drzewka się nie wypowiem, jeszcze nie do końca przyzwyczaiłem się do nowych zmian które i tak potężnie namieszały w buildach wesoły dlatego na chwilę obecną kolejnych bym nie chciał. Co do nowinek jakie by się przydały? Na pewno ulepszony handel (chciał bym coś w stylu ultimy online) i szafę rodem z d3 która dała by możliwość szybkiej zmiany setów. Przydało by się również lekkie zwiększenie progrsowania lvl, bo dobicie setki przy dużej liczbie zgonów to nie lada wyczyn.

Rzekłem. wesoły


  PRZEJDŹ NA FORUM