Co przyniesie wersja 4.0? (czyje sny się spełnią? :) ) |
Unikaty - inna sprawa, że one raczej nie są unikatami z definicji, ponieważ w grze jest mnóstwo sztuk tych "inikatów", to już bardziej unikatowe (niepowtarzalne według definicji unikatu) są itemy rare (żółte) ...ale mniejsza o nazewnictwo Jeżeli chodzi o przydatność unikatów to możliwe że mości Redgar ma rację, ale chyba miał na myśli to - że te relatywnie słabe unikaty - mogą być bardzo mocne razem w zestawie z kilku innymi słabszymi unikatami - tworzyłyby one wtedy coś w rodzaju setu - opartego o sumę jakichś statystyk z tych unikatów. Z drugiej strony, gdyby wszystkie unikaty były tak rewelacyjne domyślnie i specjalistyczne jak np "Baron" dla Nekromantki lub zawsze były po prostu lepsze od żółtych, to nikt by żółtymi sobie głowy nie zawracał, więc chyba ta relatywna słabość większości unikatów wynika z balansu mającego na celu zachowanie wartości "żółciaków" Jeżeli chodzi o drzewko pasywów - to nie zaproponowałem zmian w samych drzewkach a jedynie rozszerzenie dostępności ascendancy dla podstawowych klas. Masz rację, zapomniałem o handlu! Na AH nie ma raczej co liczyć - ale mogliby wprowadzić coś co widziałem w innej grze - czyli takie prywatne sklepiki w których byłyby dostępne 24/h oferty innych graczy (nawet jakby byli offline) i kupowałoby się tam itemy jak od NPC. Ale już widzę pierwsze nadużycie, niektórzy wykorzystywaliby taki sklep jako dodatkową zakładkę i np wrzucaliby tam swoje currency po niebotycznych cenach. W efekcie - nikt by tego nie kupił i ludzie traciliby tylko czas na przeglądanie takich sklepów. Jakolwiek - handel to według mnie słabsza strona PoE. |