Mechanika "Blight" (dla opornych) |
Redgar pisze: Z wieżyczkami każdy ma ten sam problem. To Tower Defence jest źle zrobione w PoE. Akurat lubię ten gatunek gier. W typowej Tower Defence gracz decyduje kiedy moby mają startować, ewentualnie ma dużo czasu na przygotowanie obrony, a później w miarę zabijania mobów dostajemy środki na upgrade. Tu tego czasu 20 sek stanowczo jest za mało. Później przyjdą Blight z 8 węzłami, wówczas będzie hardcore w softcore ![]() Ja jeszcze mam taki problem, że w ferworze walki, kiedy muszę kliknąć w upgrade wieżyczki (np na skrzydlate miniony) to już sam nie wiem czy nie trafiam czy jest jakiś bug ale zamiast upgrejdnąć wieżyczkę to biegnę do niej - a to w 50% przypadków oznacza przegraną. 8 węzłów? ale że kiedy? ![]() A te zbliżające się poprawki to co mają zmienić w sprawie tej mechaniki? P.S. Udało mi się podciągnąć wynik z 4 na 10 udanych przejść na 8 na 10 - ale na razie dopóki nie wbiję levelu i nie podrasuję sprzętu - to na zarażone mapki nie wchodzę. |