Totemy w 3.11 - Coś co robi z nich killing machin |
trzyglow pisze: Redgar pisze: Oto nowy keystone, teraz warchief bedzie 3 razy mocniejszy. https://pbs.twimg.com/media/EaWNJYdUcAUK6sD.jpg:large TRACISZ RAGE, GDY UDERZYSZ WROGA, A NIGDY NIE UDERZYSZ bo totemy biją, więc zawsze masz maks. i totemy mają maks. KOPA Z 50 RAGE Rage Characters gain the following effects for each point of rage: 1% increased attack damage 0.5% increased attack speed 0.2% increased movement speed 50% ATTACK DAMAGE I 25% ATTACK SPEED DLA TOTEMA ZA DARMO! Rozumiem - lubisz totemy tyle, że ta "klata" wypada, którą zaprezentowałeś wcześniej wypada zdecydowanie IN+ - ps. też uwielbiam grę totemami tylko tutaj mamy brak move (ponownie)- one są statyczne i tylko kombinujemy jak ten zakres obrażeń zwiększyć. ale @Redgar dawaj dalej -no ja już cię nie wesprę - 19/06/is/coming Ja tylko przedstawiam co nas czeka. A Ty piszesz co ja z tym będę robił ![]() Totemy statyczne, ale dwa vaal totemy już nie. A ta klata i ten keyston to dwa różne zagadnienia. |