Stone Golemy. FINAŁOWA WERSJA! Liga Expedition 3.15 |
THOR pisze: Zgadza się. Coś za coś. Ale kilka tysięcy dps-u też nie jest do pogardzenia. Ten hełm to niesamowita obrona. Jeżeli wejdziesz na mapę o modach z 2 klątwami, 100% fizycznych jako lighting, temporal chain w klątwie to żywy nie wyjdziesz bez tego hełmu. Jest jeszcze inna obrona kosztem dps. Tarcza, która daje +4 all max. resów nazywa się Saffell's Frame. Tu bawiłem się w PoB co ona nam da: - 80% fire, resy - 79% cold resy - 79% light resy - 90% chaos resy!!! Przy czym należy pamiętać, że duża noda Divine Flesh powoduje, że 50% elementarnych obrażeń otrzymujemy jako chaos. Przy tak wysokich resach jesteśmy immortal! Jednocześnie tracimy DPS bo musimy zdjąć sztylet żeby tarczę założyć. Tutaj PoB i moje eksperymenty https://pastebin.com/C2t43Bjb |