

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #3435619 Od: 2018-12-1
|
Path of Exile zawsze polegało na pokonywaniu ogromnych tłumów wrogów, przy czym gracze wykorzystywali imponujący zestaw zaklęć i broni, aby przedrzeć się przez wszystko na swojej drodze.
W Path of Exile: Legion , nadchodzącej aktualizacji gry, będziesz w stanie zrobić jeszcze więcej... Tym razem pojawia się niespodzianka - dostaniesz możliwość - ilu i jakiego rodzaju specjalnych wrogów, chcesz zabić. Nie tylko to, ale także sposób, w jaki faktycznie zabijasz wrogów, zostanie znacznie poprawiony, dzięki tej aktualizacji wprowadzającej długo oczekiwany przegląd systemu walki wręcz.
Bitwa Pięciu Armii ==================
Co prezentuje lidga wyzwań Legionu? Po aktywowaniu specjalnych monolitów na obszarach w obrębie Ligi Legionów gracze zostaną przetransportowani do Domeny Ponadczasowego Konfliktu, gdzie spotkają dwie przeciwne armie zablokowane w bitwie, ale zamrożone w czasie. Można spotkać pięć różnych armii, więc każda bitwa i dostępne nagrody będą różne w zależności od tego, które armie są w stanie wojny. Następnym krokiem jest początek zabawy. Zniszczenie tych wrogów odrodzi ich od wiecznego snu. Będziesz miał ograniczony czas na bieganie po środowisku i odmrażanie tylu lub tak niewielu wrogów, ile zapragnie twoje serce. Gdy skończy się zegar odliczania, wrogowie, których obudzicie, wznowią wojnę i będziecie musieli walczyć o życie, aby odebrać nagrody.
Ryzyko i nagroda ================
W grze jest interesująca równowaga ryzyka i nagrody. Zwolnij zbyt wielu wrogów i możesz nie przetrwać spotkania. Zwolnij zbyt mało, a twoje nagrody mogą nie być satysfakcjonujące. Mówiąc o nagrodach, zwróć uwagę na splintery rzucane przez wrogów w Domenie Ponadczasowego Konfliktu. Splintery można połączyć w jeden z pięciu emblematów. Każde z tych Emblemów reprezentuje jedną z pięciu armii, z którymi gracze mogą spotkać się w Domenie Ponadczasowego Konfliktu, a użycie tych Emblematów w urządzeniu mapy (map device) gry pozwoli ci uzyskać dostęp do jeszcze trudniejszych spotkań przeciwko armiom reprezentowanym przez każde Godło. Chociaż urządzenie mapowe ma obecnie tylko cztery gniazda, gracze będą mogli odblokować piąty slot. Oznacza to, że prawdziwie oddani gracze szukający prawdziwego wyzwania będą mogli walczyć ze wszystkimi pięcioma armiami na raz. Będziesz musiał stawić czoła wyzwaniu, ponieważ każda armia w Domenie Niekończących się Konfliktów ma szansę upuścić unikalny klejnot, który można umieścić w pasywnym drzewie umiejętności. Te klejnoty mogą mieć ogromny wpływ na budowanie postaci, ponieważ one nie tylko modyfikują pojedynczą umiejętność lub węzeł, ale wszystkie te w okolicy.
Kolejnym nowym rodzajem nagrody na którą należy zwrócić szczególną uwagę, są przedmioty inkubacji. Przedmioty te modyfikują istniejący sprzęt, dodając pewne wyzwania, które muszą zostać spełnione, aby nagrodzić gracza z przedmiotami w linii. Na przykład możesz mieć przedmiot inkubacji, który wymaga zabicia 2000 potworów powyżej poziomu 35. Dołącz go do części ekwipunku, który nosisz, a po zakończeniu otrzymasz nagrodę. Możesz mieć przedmioty inkubacji stosowane do wszystkich różnych elementów sprzętu naraz, co oznacza, że ,,zawsze będzie cel, do którego należy dążyć.
Hack i Slash ============
Odblokowanie wszystkich przedmiotów Inkubacji zajmie trochę czasu zabijając potwory. Na szczęście walcząc w świecie Wraeclast poczujesz się lepiej niż kiedykolwiek wcześniej dzięki remontowi systemu walki wręcz w ramach aktualizacji Legionu . Ta modernizacja była bardzo długa. Możesz teraz anulować animacje ataku, natychmiast po zadaniu obrażeń lub na początku animacji. Animacje te wyglądają lepiej niż kiedykolwiek wcześniej, a animacje są teraz połączone łańcuchowo i wspierają dynamiczne zmiany prędkości. Wszystkie ataki w walce wręcz zadają obrażenia obszarowe. Umiejętności poruszania się aktywują się natychmiast, a wiele klas ma teraz nowe zdolności ruchowe niskiego poziomu. Wiele umiejętności walczących w zwarciu zostało przerobionych tak, aby działały lepiej.
Jak zwykle, gdy pojawia się nowa liga wyzwań, zadebiutuje 12 nowych unikalnych przedmiotów (i 15 przerobionych starszych unikalnych przedmiotów) , a także wprowadzenie nowych, skoncentrowanych na walce wręcz archetypów - w tym przypadku Rage Berserker and Blood i Sand Gladiator. Wprowadzone zostaną również zmiany w kilku mapach z końcową grą, ze szczególnym naciskiem na ulepszanie walk z bossami i ponowne zrównoważenie wczesnych obszarów gry, aby dostosować się do nowych zmian w walce wręcz.
Path of Exile: Legion pojawia się 7 czerwca na PC, a gracze konsolowi na Xbox One i PlayStation 4 otrzymają aktualizację 10 czerwca.
Opracował Redgar.
|