Polskie forum o grze Path of Exile
 | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Zapowiedziano nową ligę HARVEST |  |
| | Redgar | 02.06.2020 23:49:37 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5464739 Od: 2018-12-1
| Path of Exile: Harvest ----------------------
W Path of Exile: Harvest Oshabi uprawia Sacred Grove, starożytny ogród o tajemniczej mocy. Posadź nasiona, które wyrastają na niebezpiecznych wrogów i wytwarzaj ich siłę życiową na swoich przedmiotach.
Nasze czerwcowe rozszerzenie zawiera ligę wyzwań Harvest, nowe potężne opcje rzemieślnicze, osiem nowych umiejętności, dwa nowe klejnoty wsparcia, przeróbki broni dwuręcznej, umiejętności bojowe, marki, uderzenia i samo drzewko umiejętności pasywnej. Wprowadziliśmy również 12 nowych unikalnych przedmiotów i ponownie zbalansowaliśmy ponad 50 istniejących.
Plant Potent Seeds ------------------
Szukaj pamięci podręcznej nasion w każdym obszarze, który eksplorujesz. Przeprowadź nasiona przez portal Oshabiego do Sacred Grove. Siej te nasiona, aby wyhodować niebezpieczne i satysfakcjonujące potwory. Podczas gdy większość nasion łatwo rośnie, rzadziej te z wyższych poziomów wymagają dokładniejszego planowania, ale dają bardziej wartościowe wyniki.
Extract the Lifeforce ---------------------
Kiedy twoje potwory będą gotowe do zbiorów, zabij je i odbierz ich siłę życiową. Każdy wróg, z którym walczysz w Świętym Gaju, jest tym, którego celowo posadziłeś. Dostosuj swoją walkę do możliwości postaci i jakich nagród szukasz.
Reap A Bountiful Harvest ------------------------
Każdy potwór, którego pokonasz w Gaju, daje ci opcję tworzenia. Wykonanie jednego z tych potężnych rzemiosł pochłania siłę życiową od potworów, które właśnie zebrałeś. Aby zmaksymalizować siłę życiową, a tym samym potencjał rzemieślniczy, musisz zmierzyć się z tyloma potworami, ile odważysz się pokonać. Robieie Żniw zapewnia potężny crafting w stopniu takim, że gra Path of Exile nigdy takiego wcześniej nie miała.
Evolve Your Garden ------------------
Budując najlepszy ogród, odkryjesz egzotyczne nasiona o określonych potrzebach, które należy zaspokoić, aby rosły. Różne rury, skraplacze i dyspergatory mogą pomóc w nawożeniu ogrodu.
Unearth Legendary Foes ----------------------
Oshabi mówi o legendzie trzech pierwotnych bestii: Ersi, Janaar i Namharim. Dla tych, którzy potrafią uprawiać te rzadkie nasiona, ogromne potwory, które się pojawią, mogą przynieść najcenniejsze nagrody w lidze Harvest.
Passive skill Tree Improvements -------------------------------
Drzewo umiejętności pasywnej otrzymało wiele ulepszeń, w tym lepsze wsparcie dla niektórych mechanik (na przykład broni dwuręcznej lub Rage) z zarówno wzmocnieniami numerycznymi, jak i zupełnie nowymi grupami umiejętności pasywnych. Ponadto istnieje wiele nowych pasywnych i kluczowych pasywów, które obejmują zarówno ulubionych fanów z Timeless Jewels, a nawet całkiem nowe.
Violent Slams -------------
W ramach ulepszeń broni dwuręcznej kilka umiejętności walki w zwarciu zostało zakwalifikowanych jako uderzenia. Wprowadziliśmy nową umiejętność uderzenia i klejnot wsparcia. Zmieniliśmy również kilka istniejących uderzeń o nowe efekty wizualne, ulepszoną funkcjonalność i większą moc dla użytkowników broni dwuręcznej.
Deafening Warcries ------------------
Dodaliśmy cztery nowe umiejętności Warcry i przerobiliśmy trzy istniejące. Warcry teraz skalują się w oparciu o siłę pobliskich wrogów, a nie ich ilości. Wiele Wojen wywiera również ataki, zwiększając ich moc w szeregu ataków.
Lethal Brands -------------
Wprowadziliśmy trzy nowe Brands, jeden klejnot wsparcia Brand i odnowiliśmy istniejące Brands. Sprawiliśmy, że Brands stały się bardziej wszechstronne, a jednocześnie sprawdziliśmy, jak działają ich podstawowe mechaniki.
Massive Unique Item Overhaul ----------------------------
Wprowadzamy 12 nowych unikalnych przedmiotów i przerabiamy ponad 50 istniejących.
Delirium in The Core Game -------------------------
Klejnoty Delirium i Cluster są integrowane z podstawową grą Path of Exile! Ponieważ Delirium kumuluje się z innymi mechanikami ligi, aby uczynić je trudniejszymi i bardziej satysfakcjonującymi, szansa na ich spotkanie rośnie wykładniczo wraz z liczbą innych mechaników ligi w okolicy.
Liga Harvest startuje 19 czerwca 2020 roku. Niżej link do opisu ligi Harvest w j. angielskim.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
| | | trzyglow | 03.06.2020 15:21:29 | 

Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #5465017 Od: 2019-12-17
Ilość edycji wpisu: 1 | Witam
A jednak 19/06 (zrezygnowano z tygodniowego przsunięcia) - zawsze lepiej szybciej jak póżniej. Liga zapowiada się ciekawie - trochę obawiałem się, że mogą sobie te dwie ostatnie ligi przed PoE2 odpuścić a tu pozytywne zaskoczenie.
Liga z craftowaniem, to akurat mnie interesuje, bo zamierzam sobie zrobić build z Death's Oath a tam trzeba trochę tych off kolorów porobić (na początku, bo póżniej i tak trzeba będzie tą klatę kupić), mam tylko nadzieję, że możliwość craftowania białych soketów nie będzie dla mocnej czy bardzo mocnej endgamowej postaci, bo jeżeli taką postać będę miał to i będzie mnie stać na kupno gotowej klaty a nie zawracanie sobie gitary crafceniem.
Interesuje mnie również kwestia związana z brandami - nowy skill i nowy support - często latam z brandem robiąc pierwsza postać w lidze - zobaczymy,
Ciekawie zapowiada się wrzucenie wszystkich? " timeless jewel keystone" na drzewko, przymierzam się do wrzucenia w "chaosowy" build jednego z nich i ciekawe w których miejscach będą ulokowane?
Warcry z nowym skalowaniem - może się przydać tym co zamierzają grać np. totemami - ja akurat teraz nie będę robił totemów,
aleeee....
jak to zwykle bywa w przypadku GGG -dużo hałasu o nic, bo zostawili sobie furtkę pod nazwą - uogólnię "balans skilii/postaci/itemów" itp. - tłumaczę nerf wszystkiego co się da znerfić - byle mi tej "chaosowej" klaty "nie zbalansowali" wtedy nici z buildu?
Nie ma wyjścia trzeba czekać do rozpoczęcia nowej ligi obym tylko znalażł czas na nią, bo niestety nie zapowiada się.
pozdrawiam
| | | Redgar | 04.06.2020 00:26:18 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5465159 Od: 2018-12-1
| Liga z craftowaniem to liga ciężka dla nowych graczy. Owszem, nowi mogą na standardzie uczyć się grania, ale gdy Harvest wejdzie do core będzie problem, a do core MUSI wejść po zakończeniu, bo gracze nie odpuszczą, jeżeli crafty będą NIEZWYKŁE jakich świat jeszcze nie widział (PoE) - jak twierdzą twórcy.
Liga będzie bardzo nudna. Na początku przy levelowaniu owszem. Zawsze jakiś craft wzmacniający cieszy, ale to tylko craft, a gdzie loot currency i wszelakich dóbr jakimi obdarzył nas jegomość Chris Wilson?
Od jakiegoś czasu itemy rare przejęły pałeczkę nad itemami unikalnymi w grze, co jest nonsensem. Stało się to za sprawą nowych craftów. Nowe crafty jednak kosztują, a te tanie nadają się do map tieru 11. Gra zrobiła się typowa dla weteranów, nowi szybko zniechęcają się. Co nie dziwi. Sadzenie ziaren w glebie to w sandboksach i survival games, a nie w PoE. Już liga Synthesis pokazała, że w tego typu grach logika dłuższa niż 1 minuta sprowadza się do frustracji gracza. Bo gracz chce zabijać moby, zbierać loot a nie rozwiązywać logiczne zagadki.
Zawsze jestem bardzo sceptyczny co do nowych lig. Nie zawiodły mnie tylko liga Legacy i Delve oraz już nie tak gorąco Breach.
Co do PoE 2 to będzie wielki szum, prasa itp. Być może dodadzą akty, pozmieniają gemy, ale czy powiększą ekwipunek, czy dodadzą spodnie, czy spojrzą łaskawszym okiem na nowego gracza? Szczerze wątpię, ale nadzieja pozostaje. W obecnym bajzelowskim stanie balansu i promowaniu tych najlepszych, którzy mają czas i siły grać 16 godzin dziennie i ci, którzy grają komercyjnie nie dodaje mi to entuzjazmu. Poczekamy zobaczymy... | | | Darkstorm | 04.06.2020 08:31:44 | 
Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #5465219 Od: 2019-2-6
| No ja też mam mieszane uczucia. Sadzenie ogródka to nie dla mnie choć żonie się podoba . Może chcieli przyciągnąć do POE więcej dziewczyn Jeśli to będzie tak działało, że się wchodzi do tego ogródka co kilka kilkanaście mapek no to jeszcze może jakoś to będzie, ale jak będę musiał sadzić co mapę, to chyba odpuszczę. Crafcenie to nie dla mnie.
A nowy balans pewnie będzie polegał na tym, że dodadzą więcej niewidzialnych rzeczy, które będą zabijały na jednego strzała.
@Redgar, jeśli nie chcesz by Cię ligi zawodziły to nie nastawiaj się na nic wielkiego,) To nadzieja rodzi rozczarowania,) | | | trzyglow | 04.06.2020 10:28:17 | 

Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #5465253 Od: 2019-12-17
Ilość edycji wpisu: 1 | witam
Liga będzie przebiegała według utartego scenariusza i nawet nie muszę się zakładać, bo jestem przekonany, że i tym razem będzie podobnie:
- GGG nie posiada serwerów testujących, bo i nie musi ich mieć, to my - gracze grający ligi robimy za beta testerów a zwłaszcza ci którzy grają ligę od początku i ten okres testujący trwa 3-4 tygodnie ewidentnie widać to po ilości patchów/fixów - praktycznie co dzień, co drugi dzień jest coś naprawiane a po tym okresie mamy jakiś fix raz na tydzień albo i rzadziej,
- żle jest zbalansowana siła potworów (zawsze tak jest na początku) a dotyczy to zwłaszcza tych z którymi nam przyjdzie walczyć w ramach motywu przewodniego danej ligi w lidze Harvest zapewne ciężko będzie na początku z "sadzonkowymi" potworami jak gracze zaczną padać od "oneshota" to to skorygują
- nie działające poprawnie skille, już zapowiedzieli, że będą majstrować przy zmianie mechaniki działania niektórych "umek" - na bank na początku nas to dotknie i będzie fixowane,
- wrzucanie nie testowanego produktu (PoE) spowodowało że niestety wytworzyła(nolify/cwaniaczki)się grupa graczy, którzy na początku grają dużo czy bardzo dużo tylko po to aby wyłapać jakieś bugi na których zarobią krocie (np. mapy tieru 3 za 1 exa)- kompletnie to rozwala grę i jakąkolwiek uczciwą rywalizację
- podobna jest sytuacja z tym chorym i nie zmienianym handlem, który jest konieczny, nawet jakiś najprostszy build z minionami a i tak trzeba coś dokupić - nie ma wyjścia - trudno to nazwać handlem, bo to jakaś karykatura i nie wiem dlaczego to jest utrzymywane w takiej formie - zmierzam do tego, że jest grupa graczy, którzy przez pierwsze 2-3 tygodnie ligi nie grają w sensie dosłownym, oni po prostu tylko handlują - znam kolesi, którzy w ten sposób potrafią zarobić przez ten początkowy okres grubo ponad 100 exów - to szkoda nawet komentować -żerują na tej karykaturze i de facto na niedoświadczonych graczach,
PoE to taka "Beemka", która dziesięć lat temu była zajebista ale o ile na początku wytyczone tory dawały jakoś radę to po czasie doprowadziły między innymi do takich patologii o których wspomniałem i wrzucanie kolejnego contentu nie zmienia tego stanu rzeczy, bo tory są wytyczone a one się teraz nie sprawdzają i nie są zmieniane - GGG nie ma pomysłu na tą grę liftin/tunning w postaci "nowego" contentu - chaaa - to samo tylko w innym "papierku" - jak dla mnie to jest już żałosne i aż cisną się na usta słowa: "kończ waść wstydu oszczędż" - czas na PoE2 ale to musi być zmiana strukturalna, te tory MUSZĄ ulec zmianie, bo jeżeli dostaniemy tylko nowy patch, obszerniejszy jak zwykle i wprowadzający zmiany ale jeżeli struktura zostanie, to będziemy łupać de facto w PoE1 tyle, ze pod zmienioną nazwą PoE2.
Za pół roku (około) to zostanie zweryfikowane.
edyt.
ps.
@Redgar mi również to sadzenie skojarzyło się z Synhesis - te wspomnienia, te mapy które do siebie nie pasują a których nie można było odwrócić (no logika GGG w pełnej krasie) i tutaj z tym sadzeniem @Redgar i @Darkstorm czuję ze będzie podobnie (no obym się mylił) i podobnie się zakończy hejtowaniem ligi i olaniem tego przez 90 kilka % graczy - chciałbym się mylić ale jeżeli coś może być spartolone to zgodnie z prawem Murphy'ego przez GGG zostanie spartolone.
 | | | Redgar | 04.06.2020 17:22:20 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5465437 Od: 2018-12-1
Ilość edycji wpisu: 3 | Darkstorm pisze:
...@Redgar, jeśli nie chcesz by Cię ligi zawodziły to nie nastawiaj się na nic wielkiego,) To nadzieja rodzi rozczarowania,)
Niedokladnie przeczytałeś mój post. Ja zawsze jestem sceptyczny, jeżeli chodzi o nowe ligi. I prawie zawsze miałem rację, że to nic wielkiego, a tylko zapychacz GGG. BTW. Nadzieja umiera ostatnia  | | | Darkstorm | 05.06.2020 08:47:24 | 
Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #5465581 Od: 2019-2-6
| No cóż, tak to bywa w życiu, że coś wielkiego trafia się rzadko. Musi być seria przeciętnych/słabych lig, żeby złoty strzał jak np. Delve mógł zachwycić  | | | trzyglow | 05.06.2020 13:42:38 | 

Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #5465649 Od: 2019-12-17
| Darkstorm pisze: No cóż, tak to bywa w życiu, że coś wielkiego trafia się rzadko. Musi być seria przeciętnych/słabych lig, żeby złoty strzał jak np. Delve mógł zachwycić 
No to pojechałeś po bandzie - nie masz nic do powiedzenia - nie ma "tego mięcha" w tej wypowiedzi, jedynie jakieś wyświechtane frazesy -
sorry to nic osobistego
a wracając do mojej wcześniejszej wypowiedzi - dla mnie takim "listkiem lakmusowym" jakości zmian w PoE2 będzie zmiana struktury tej pokraki handlowej - jeżeli handel w PoE2 pozostanie w takiej formie jak jest obecnie - to GGG nie jest gotowy na strukturalne zmiany i to PoE2, oczekiwane prze wszystkich PoE2 będzie tylko obroną GGG przed utratą graczy w obliczu premiery Diablo 4 i niczym więcej -po prostu wrzucą kolejny zdecydowanie obszerniejszy patch (z soketami w gemach czy itemami bez linków) ale to będzie kolejny spojler w tej "Bemce", tyle, że to będzie już rzęch 10o letni i tutaj żadne spojlery w postaci kolejnych lig nie pomogą - PoE wejdzie na równię pochyłą, która zakończy się minusowym balansem na linii odpływ-przypływ graczy - to nieuniknione w przypadku braku zmian strukturalnych - tak jak zaznaczyłem - jeżeli nie ruszą tej pokraki handlowej - to równia pochyła i (zmiana handlu) to oczywiście pierwszy krok na drodze zmian strukturalnych widziałbym chętnie coś na wzór AH w Diablo - wchodzisz na stronę z ofertami/masz kasę kupujesz/oferta trafia do AH i nie ma możliwości manipulowania cenami i nie mamy patologii jak jest obecnie - bardzo proste do zrobienia tylko MUSI być ta wola zmian - na razie nie widzę tego) jeżeli ten handel pozostanie w PoE2 taki jak jest obecnie ta patologie będą utrzymane a stopień skomplikowania gry zresztą z każdą ligą rośnie, zniechęcając nowych graczy - powtórzę ponownie dla mnie ruch albo jego brak w stosunku do tej "pokraki" handlowej to będzie taki wyznacznik jakości tych zmian w PoE2 - proste.
pozdrawiam
| | | Darkstorm | 05.06.2020 14:54:38 | 
Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #5465662 Od: 2019-2-6
| trzyglow pisze: Darkstorm pisze: No cóż, tak to bywa w życiu, że coś wielkiego trafia się rzadko. Musi być seria przeciętnych/słabych lig, żeby złoty strzał jak np. Delve mógł zachwycić 
No to pojechałeś po bandzie - nie masz nic do powiedzenia - nie ma "tego mięcha" w tej wypowiedzi, jedynie jakieś wyświechtane frazesy -
Ale o co Ci teraz chodzi? Nie zrozumiałem intencji tej uwagi. | | | trzyglow | 05.06.2020 15:29:45 | 

Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #5465678 Od: 2019-12-17
| No cóż, tak to bywa w życiu, że coś wielkiego trafia się rzadko. Musi być seria przeciętnych/słabych lig, żeby złoty strzał jak np. Delve mógł zachwycić
Ale o co Ci teraz chodzi? Nie zrozumiałem intencji tej uwagi.
dwie wypowiedzi nie wnoszące nic - to tylko taki spam zaśmiecający forum -ta moja obecna wypowiedż też taką jest- i na tym zakończę, bo to forum poświęcone grze i kiedy już poświęcam czas i uwagę na przeczytanie czegoś to zakładam, że to będzie merytoryczna wypowiedż na temat PoE i proszę daruj sobie kolejny spam, bo na pewno nie odpowiem i nie zamierzałem cię w jakikolwiek sposób urazić.
pozdrawiam | | | Redgar | 05.06.2020 18:27:56 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5465746 Od: 2018-12-1
| Panowie spokojnie. To forum zostało stworzone dla pisania o grze Path of Exile. KAŻDY zarejestrowany może pisać co myśli, jeżeli zachowa netykietę. To forum nie ma służyć jako tester naszych myśli filologicznych czy filozoficznych. Nie oczekuje się od piszących głębokich przemyśleń, przy których najwięksi naukowcy zawstydziliby się i wstali z grobów. Trochę luzu i będzie weselej.
Handel to kula u nogi tej gry. Od wielu lat ten temat przewija się nieustannie. Pamiętać należy jedną ważną rzecz, dlaczego tego handlu z klienta gry nie ma?. Gra jest za darmo. Podniesienie jej statusu do płatnych skompromitowało by Jegomościa zza oceanu bo on OBIECAŁ, że PoE będzie zawsze "darmową" grą. Pojawił się Ten za 10 centów i wykupił grę od Pana z garażu, ponieważ gra stała się popularna. Ten cent wyczuł, że może zarobić na grze. Zastrzeżenie GGG było takie, że oni robią z kodem gry co chcą i na kontent jaki w nią włożą decydujący wpływ mają tylko oni, czyli Mr Chris. Ponieważ Mr Chris dostał worek pieniędzy, a może i dwa, a Tencent zaplacił i jak przy każdej umowie bywa, dwie strony muszą zobowiązać się do pewnych czynności w niej zawartych, nastąpił nagły boom MTXów. Kiedyś MTXy pojawiały się raz na 2 tygodnie. Teraz mamy codziennie. Myślenie Mr Chrisa jest takie: skoro gra jest za darmo, a robimy PoE2 to po co robić prawdziwy handel w grze, ale czy to oznacza, że w PoE2 zrobimy ten handel w kliencie gry?
Jeżeli PoE2 obejmie status gry płatnej, wówczas mamy trade z poziomu klienta. Jeżeli PoE2 zostanie grą "darmową" nie liczmy na handel z poziomu klienta.
W/g mnnie PoE2 zostanie grą darmową bo Mr Chris nie może sobie pozwolić na falę krytyki od weteranów gry, a tacy teraz tylko z nim grają w te bierki. | | | Darkstorm | 06.06.2020 08:38:58 | 
Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #5466309 Od: 2019-2-6
| Dziwne to jego myślenie. Wprowadzenie narzędzia usprawniającego handel (nazwijmy go roboczo AH) już teraz, umożliwiłoby przetestowanie go na graczach przed wyjściem POE2. Tym samym na premierę POE2 narzędzie byłoby już dopracowane. Gracze byliby bardziej zadowoleni co oznacza więcej MTX i tak dalej. Obecnie i tak trzeba w zasadzie kupic premium taby by móc sprzedawać. AH mógłby być dostępny dla tych co je wykupili bądź wykupią. Kto nie chce korzystać z AH może handlować klasycznie ogłaszając się na czacie Gra pozostałaby darmowa w takim stopniu jak teraz ale gracze byliby bardziej zadowoleni (pomijając scamerów i spekulantów). | | | trzyglow | 06.06.2020 12:39:33 | 

Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #5466699 Od: 2019-12-17
Ilość edycji wpisu: 2 | Witam
Od strony technicznej to żaden problem wprowadzić ten AH - jak to tak nazwałem to niech tak będzie
przecież GGG już w tej chwili ma do tego narzędzia, kupujemy coś w sklepie GGG i to ląduje w naszym stashu, może to się odbywać i z poziomu gry - wchodzimy do sklepu i kupujemy klatę czy buty, które automatycznie lądują w naszym stashu - chcemy coś sprzedać wrzucamy oferty i na tym się kończy nasza rola.
Na forum PoE przecież też mamy możliwość sprawdzenie kto co wystawia do sprzedaży tak jak w poe trade tylko to po prostu zebrać do kupy i nadać temu bieg i to wszystko nic nie trzeba wydziwiać tworzyć itp - jesteśmy w przededniu wysłania ludzi na Marsa a tutaj jakiś prościutki zabieg i nie da sie - chaaaaaa.
ale pies jest pogrzebany w tym, że jak słusznie zauważyłeś @Darkstorm
"Obecnie i tak trzeba w zasadzie kupic premium taby by móc sprzedawać" - no nikt nie będzie się brał za handel z czterema podstawowymi zakładkami w naszym plecaku, to oczywiste
i być może to jest główny powód tej niechęci do zrobienia normalnego sklepu AH, bo wrzucasz ofert tyle ile chcesz nie patrząc na pojemność swojego plecaka,edyt. mogło by to zostawać w naszym plecaku i nie przemieszczać się do sklepu - to kwestia dogrania jakichś szczegółów - to sprawa otwarta, mogliby też kombinować z odpłatnością za to ale to musieliby chcieć to robić.
Dlatego mamy te patologie - chaaaa - już widzę kolesi, którzy (pomijam te kliki, które się znają i nie szukają się publicznie), kolesi którzy organizują teamy do farmienia w nadchodzącej lidze i oprócz tam np. boskillera co oczywiste to konicznym elementem takiego teamu jest jeden albo dwóch graczy, którzy będą siedzieć na 4 literach i zajmować się spekulacją czyli żerowaniu na tej pokrace handlowej, która umożliwia to (a w normalnym AH nie miało by to racji bycia) przy okazji dosłownie okradając niedoświadczonych graczy z kasy.
ps.
przyznam się bez bicia że też korzystam z tego ja nie tworzę takich sytuacji "ofsajdowych" tylko je widzę i czasami uda mi się ubiec cwaniaczków i kupić duuuużo taniej coś - a w zasadzie to każdy mój build lidze jest tak kupiony - chaaaa - po co wydawać np. 800 chaosów jak można wydać dajmy na to 150.
Jeżeli w PoE2 taki stan się utrzyma to widzę tylko równię pochyłą dla gry i wtedy dopiero, kiedy GGG zacznie tracić graczy wtedy doczekamy się strukturalnych zmian.
pozdrawiam |
 | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|