Polskie forum o grze Path of Exile
 | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Chaos resy |  |
| | Darkstorm | 02.04.2020 09:17:07 | 
Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #5443205 Od: 2019-2-6
| Jest sens inwestować w te odporności? Zauważyłem, że są często traktowane nieco po macoszemu. Staram się zawsze by nie były ujemne ale może to nie ma sensu bo i tak jak się trafi jakieś dziwne pufnięcie z nikąd to postacie i tak padają na strzała,) | | | Redgar | 02.04.2020 12:08:33 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5443276 Od: 2018-12-1
| Darkstorm pisze:
Jest sens inwestować w te odporności? Zauważyłem, że są często traktowane nieco po macoszemu. Staram się zawsze by nie były ujemne ale może to nie ma sensu bo i tak jak się trafi jakieś dziwne pufnięcie z nikąd to postacie i tak padają na strzała,)
Jeszcze półtora roku temu na chaos resy mało kto zwracał uwagę. Teraz to obowiązkowe resy, choćby na "+" ,aby nie mieć -60%. Teraz co drugi mob wali chaosem. W grze jest masa nowych skilli mobów co walą chaosem, a my o tym nie wiemy. To zasługa "Balansu" w grze jak mawia pewien bufon z NZ. | | | Bluelola | 03.04.2020 23:54:42 | Grupa: Użytkownik
Posty: 3 #5443896 Od: 2020-4-1
| A bo ja wiem w sumie nie zważam na resy chaosu bo jak zauważyłem nie robią mi za dużej krzywdy, po prostu przelatuje nad mobami za nim mnie uderzą. Moze na 90+ pomyślę nad tym. | | | Redgar | 04.04.2020 00:12:47 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5443903 Od: 2018-12-1
| Bluelola pisze:
A bo ja wiem w sumie nie zważam na resy chaosu bo jak zauważyłem nie robią mi za dużej krzywdy, po prostu przelatuje nad mobami za nim mnie uderzą. Moze na 90+ pomyślę nad tym.
Heh, zawsze znajdzie się IMMORTAL | | | Bluelola | 04.04.2020 00:22:36 | Grupa: Użytkownik
Posty: 3 #5443904 Od: 2020-4-1
Ilość edycji wpisu: 1 | bez przesady zaden immortal ale daje sobie rade hehe
ok zwracam honor masz racje , dzis niestety bardzo odczulem brak resow. | | | Darkstorm | 07.04.2020 08:45:19 | 
Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #5445006 Od: 2019-2-6
| Pomimo, że mam na + i tak pojawia się co jakiś czas coś znikąd co zabija na hita. | | | Redgar | 07.04.2020 11:08:05 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5445054 Od: 2018-12-1
| Darkstorm pisze:
Pomimo, że mam na + i tak pojawia się co jakiś czas coś znikąd co zabija na hita.
To nowe skrypty nigdzie nie opisane przez Chrisa. Nie ma na to obrony. Degen wszystkiego co masz. Giniesz na hita i nie wiesz dlaczego. To cała potęga tej gry. Nie doinformowanie graczy. Z ligi na ligę jest coraz gorzej. Z jednej strony dodają graczom cudowne wynalazki w postaci np. clusterów, a z drugiej próbują zbalansować grę, a to im nie wychodzi bo mechanika gry zaczyna się kłócić ze sobą. Główny programista pewnie na Seszelach siedzi. | | | Darkstorm | 08.04.2020 14:13:35 | 
Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #5445629 Od: 2019-2-6
| Jak nie potrafią tego zrobić to mogliby dodać w ramach balansu równoległy tryb dla mniej hardcorowych graczy, gdzie nie traciłoby się expa i nie znikałyby portale po zgonie Wtedy te wszystkie zgony nie byłyby tak irytujące. | | | Redgar | 08.04.2020 17:21:26 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5445699 Od: 2018-12-1
| Darkstorm pisze: Jak nie potrafią tego zrobić to mogliby dodać w ramach balansu równoległy tryb dla mniej hardcorowych graczy, gdzie nie traciłoby się expa i nie znikałyby portale po zgonie Wtedy te wszystkie zgony nie byłyby tak irytujące.
Ta gra to jeden paradoks. Polega głównie na handlu, a sama w swoim kliencie nie ma porządnego sklepu. Masa botów, brak odpowiedzi na zakup wszystkiego poniżej 10 chaosów. Pamiętaj, że gra jest "za darmo" i gdzie ty śmiesz wybrzydzać, że jest zbyt hardcorowa. Jak śmiesz pytać o łatwy tryb gry. Graj i ciesz się, że jest za darmo. Te słowa nie są moje (może myśli), lecz pewnego dżentelmena zza oceanu, który kiedyś miał pewne wizje, ale one spaczyły się szybko, gdy poczuł, że konto puchnie(Tencent). Kiedyś był szacunek do gracza i przez ligę zdążyłeś pozabijać wszystkich bossów bo zdążyłeś dorobić się na porządny build. Z drugiej strony, gdyby gra była zupełnie łatwa to też niedobrze, ale masz rację, jakiś łatwiejszy tryb mógłby być wdrożony, w którym nie ma kary -10% za expa Na pewno mieliby towarzysze Pana Kalesona więcej chętnych na granie w tę grę. No i konta puchłyby jeszcze bardziej  | | | trzyglow | 29.05.2020 14:03:28 | 

Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #5462867 Od: 2019-12-17
Ilość edycji wpisu: 1 | Darkstorm pisze:
Jest sens inwestować w te odporności? Zauważyłem, że są często traktowane nieco po macoszemu. Staram się zawsze by nie były ujemne ale może to nie ma sensu bo i tak jak się trafi jakieś dziwne pufnięcie z nikąd to postacie i tak padają na strzała,)
Kiedyś tak było ale nie teraz @Redgar udzielił w odpowiedzi a dodatkowo pojawiła się możliwość odczuwalnego wzmocnienia naszej postaci, zwiększając naszą zdolność do brania na klatę elementarnych obrażeń dzięki temu jewelowi:
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
a to oznacza konieczność posiadania resów na chaos minimum 85%
i piękne jest to że każdej postaci można to wcisnąć, oczywiście pod warunkiem że drzewko jest robione tak, że to można przy okazji wcisnąć.
pozdrawiam | | | trzyglow | 29.05.2020 16:57:18 | 

Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #5462966 Od: 2019-12-17
| Redgar pisze: Darkstorm pisze: Jak nie potrafią tego zrobić to mogliby dodać w ramach balansu równoległy tryb dla mniej hardcorowych graczy, gdzie nie traciłoby się expa i nie znikałyby portale po zgonie Wtedy te wszystkie zgony nie byłyby tak irytujące.
Ta gra to jeden paradoks. Polega głównie na handlu, a sama w swoim kliencie nie ma porządnego sklepu. Masa botów, brak odpowiedzi na zakup wszystkiego poniżej 10 chaosów. Pamiętaj, że gra jest "za darmo" i gdzie ty śmiesz wybrzydzać, że jest zbyt hardcorowa. Jak śmiesz pytać o łatwy tryb gry. Graj i ciesz się, że jest za darmo. Te słowa nie są moje (może myśli), lecz pewnego dżentelmena zza oceanu, który kiedyś miał pewne wizje, ale one spaczyły się szybko, gdy poczuł, że konto puchnie(Tencent). Kiedyś był szacunek do gracza i przez ligę zdążyłeś pozabijać wszystkich bossów bo zdążyłeś dorobić się na porządny build. Z drugiej strony, gdyby gra była zupełnie łatwa to też niedobrze, ale masz rację, jakiś łatwiejszy tryb mógłby być wdrożony, w którym nie ma kary -10% za expa Na pewno mieliby towarzysze Pana Kalesona więcej chętnych na granie w tę grę. No i konta puchłyby jeszcze bardziej 
Witam @Redgar
nie będę wcześniejszej wypowiedzi edytował, bo to inny temat i z tą utratą 10% expa to przegięcie - wiesz to mnie irytuje na maxa - no nie chcę tutaj tego oceniać ostrzej ale wq.rwia mnie to niemiłosiernie.
Jeszce do 90 lv to to idzie przeboleć bo zrobisz sobie jedną mapę i stracony exp sobie odrobisz z nawiązką ale po 90 lv mamy drastycznie przycięty exp na mapach w stosunku do tego co było na niższych mapach - tak gdzieś dostajemy na moje oko około 10% tego co na niższych mapach (jak ktoś wie dokładnie ile - to niech to skoryguje) - jak zaliczymy deda na mapie 93 czy 95lv to musimy zaliczyć potem z 7 czy 8 map czy więcej map aby to odrobić i to na wysokich tierach - jak bym chciał dostawać karę za deda to bym sobie zrobił postać hardkorową i wtedy by było ok i bym się nie irytował ale wiesz siedzą jakieś nolify noboopodobne i pierdzielą, że jest łatwo to GGG robi to co robi a normalni gracze się irytują i mając postać na 90 którymś levelu to albo godzimy się z tym że więcej nie wbijemy i gramy normalnie albo przyjmujemy styl walki hardkorowy/zachowawczy ale wtedy to się mija z celem bo to nie ten tryb - to zwykły standard.
jest w PoE pełno elementów irytacji ale jest przecież za free - to jak ja mogę marudzić - chaaaa | | | Redgar | 30.05.2020 00:04:29 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5463133 Od: 2018-12-1
Ilość edycji wpisu: 1 | [quote=trzyglow]Redgar pisze: Darkstorm pisze: Jak nie potrafią tego zrobić to mogliby dodać w ramach balansu równoległy tryb dla mniej hardcorowych graczy, gdzie nie traciłoby się expa i nie znikałyby portale po zgonie Wtedy te wszystkie zgony nie byłyby tak irytujące.
Ta gra to jeden paradoks. Polega głównie na handlu, a sama w swoim kliencie nie ma porządnego sklepu. Masa botów, brak odpowiedzi na zakup wszystkiego poniżej 10 chaosów. Pamiętaj, że gra jest "za darmo" i gdzie ty śmiesz wybrzydzać, że jest zbyt hardcorowa. Jak śmiesz pytać o łatwy tryb gry. Graj i ciesz się, że jest za darmo. Te słowa nie są moje (może myśli), lecz pewnego dżentelmena zza oceanu, który kiedyś miał pewne wizje, ale one spaczyły się szybko, gdy poczuł, że konto puchnie(Tencent). Kiedyś był szacunek do gracza i przez ligę zdążyłeś pozabijać wszystkich bossów bo zdążyłeś dorobić się na porządny build. Z drugiej strony, gdyby gra była zupełnie łatwa to też niedobrze, ale masz rację, jakiś łatwiejszy tryb mógłby być wdrożony, w którym nie ma kary -10% za expa Na pewno mieliby towarzysze Pana Kalesona więcej chętnych na granie w tę grę. No i konta puchłyby jeszcze bardziej 
trzyglow pisze: Witam @Redgar
nie będę wcześniejszej wypowiedzi edytował, bo to inny temat i z tą utratą 10% expa to przegięcie - wiesz to mnie irytuje na maxa - no nie chcę tutaj tego oceniać ostrzej ale wq.rwia mnie to niemiłosiernie.
Jeszce do 90 lv to to idzie przeboleć bo zrobisz sobie jedną mapę i stracony exp sobie odrobisz z nawiązką ale po 90 lv mamy drastycznie przycięty exp na mapach w stosunku do tego co było na niższych mapach - tak gdzieś dostajemy na moje oko około 10% tego co na niższych mapach (jak ktoś wie dokładnie ile - to niech to skoryguje) - jak zaliczymy deda na mapie 93 czy 95lv to musimy zaliczyć potem z 7 czy 8 map czy więcej map aby to odrobić i to na wysokich tierach - jak bym chciał dostawać karę za deda to bym sobie zrobił postać hardkorową i wtedy by było ok i bym się nie irytował ale wiesz siedzą jakieś nolify noboopodobne i pierdzielą, że jest łatwo to GGG robi to co robi a normalni gracze się irytują i mając postać na 90 którymś levelu to albo godzimy się z tym że więcej nie wbijemy i gramy normalnie albo przyjmujemy styl walki hardkorowy/zachowawczy ale wtedy to się mija z celem bo to nie ten tryb - to zwykły standard.
jest w PoE pełno elementów irytacji ale jest przecież za free - to jak ja mogę marudzić - chaaaa
Kiedyś było jeszcze gorzej bo za deatha zabierali - 15%! To było jakieś 8 lat temu. Zmienili to, ale - 10% to ciągle dużo. Ja rzadko gram do levelu 97, a level 100 to masochizm. Jakieś rok, półtora roku temu GGG zmniejszyło o 10% exp od levelu 95. Twierdzili, że jest więcej mobów to i exp leci szybciej. Tutaj masz link do strony, która pokazuje jaki exp dostajesz na danym levelu, a gdy najedziesz myszką na Zone level to podświetlą się też lokacje.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
| | | trzyglow | 30.05.2020 10:42:16 | 

Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #5463296 Od: 2019-12-17
Ilość edycji wpisu: 1 | [quote=Redgar][quote=trzyglow]Redgar pisze: Darkstorm pisze: Jak nie potrafią tego zrobić to mogliby dodać w ramach balansu równoległy tryb dla mniej hardcorowych graczy, gdzie nie traciłoby się expa i nie znikałyby portale po zgonie Wtedy te wszystkie zgony nie byłyby tak irytujące.
Ta gra to jeden paradoks. Polega głównie na handlu, a sama w swoim kliencie nie ma porządnego sklepu. Masa botów, brak odpowiedzi na zakup wszystkiego poniżej 10 chaosów. Pamiętaj, że gra jest "za darmo" i gdzie ty śmiesz wybrzydzać, że jest zbyt hardcorowa. Jak śmiesz pytać o łatwy tryb gry. Graj i ciesz się, że jest za darmo. Te słowa nie są moje (może myśli), lecz pewnego dżentelmena zza oceanu, który kiedyś miał pewne wizje, ale one spaczyły się szybko, gdy poczuł, że konto puchnie(Tencent). Kiedyś był szacunek do gracza i przez ligę zdążyłeś pozabijać wszystkich bossów bo zdążyłeś dorobić się na porządny build. Z drugiej strony, gdyby gra była zupełnie łatwa to też niedobrze, ale masz rację, jakiś łatwiejszy tryb mógłby być wdrożony, w którym nie ma kary -10% za expa Na pewno mieliby towarzysze Pana Kalesona więcej chętnych na granie w tę grę. No i konta puchłyby jeszcze bardziej 
trzyglow pisze: Witam @Redgar
nie będę wcześniejszej wypowiedzi edytował, bo to inny temat i z tą utratą 10% expa to przegięcie - wiesz to mnie irytuje na maxa - no nie chcę tutaj tego oceniać ostrzej ale wq.rwia mnie to niemiłosiernie.
Jeszce do 90 lv to to idzie przeboleć bo zrobisz sobie jedną mapę i stracony exp sobie odrobisz z nawiązką ale po 90 lv mamy drastycznie przycięty exp na mapach w stosunku do tego co było na niższych mapach - tak gdzieś dostajemy na moje oko około 10% tego co na niższych mapach (jak ktoś wie dokładnie ile - to niech to skoryguje) - jak zaliczymy deda na mapie 93 czy 95lv to musimy zaliczyć potem z 7 czy 8 map czy więcej map aby to odrobić i to na wysokich tierach - jak bym chciał dostawać karę za deda to bym sobie zrobił postać hardkorową i wtedy by było ok i bym się nie irytował ale wiesz siedzą jakieś nolify noboopodobne i pierdzielą, że jest łatwo to GGG robi to co robi a normalni gracze się irytują i mając postać na 90 którymś levelu to albo godzimy się z tym że więcej nie wbijemy i gramy normalnie albo przyjmujemy styl walki hardkorowy/zachowawczy ale wtedy to się mija z celem bo to nie ten tryb - to zwykły standard.
jest w PoE pełno elementów irytacji ale jest przecież za free - to jak ja mogę marudzić - chaaaa
Kiedyś było jeszcze gorzej bo za deatha zabierali - 15%! To było jakieś 8 lat temu. Zmienili to, ale - 10% to ciągle dużo. Ja rzadko gram do levelu 97, a level 100 to masochizm. Jakieś rok, półtora roku temu GGG zmniejszyło o 10% exp od levelu 95. Twierdzili, że jest więcej mobów to i exp leci szybciej. Tutaj masz link do strony, która pokazuje jaki exp dostajesz na danym levelu, a gdy najedziesz myszką na Zone level to podświetlą się też lokacje.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
[/quote]
10x @Redgar za link do kalkulatora - tak pobieżnie sobie sprawdziłem i w zasadzie potwierdza to co napisałem we wcześniejszej wypowiedzi - tutaj jest akurat podany % exp ale postać do 90lv np lv 87 ma za mapę powiedzmy tier 13 około 90% a postać raptem kilka leveli wyżej bo 93 ma tego expa coś około 18% czyli nawet nie 20% ale to że tak powiem w "namacalnej" ilości expa wychodzi że postać do 90 lv za mapę ma powiedzmy 100 miliardów z postać po 90 lv za tą samą mapę taki sam tier ma tego expa powiedzmy 16 miliardów a ded zabiera tym postaciom "prawie" tyle samo expa i teraz postać niższa odrabia z nawiązka ewentualny ded już na pierwszej mapie a postać druga nie a teraz masz postać mocniejszą idziesz na jakiegoś bossa i zaliczasz i zaliczasz 3 czy 4 dedy - to żaden problem sam zresztą o tym wiesz i co ganiamy przez tydzień aby to odrobić - chaaaa
albo gramy "hardkorowo/zachowawczo" - tak jak napisałem wcześniej - tyle że to nie ten tryb - tutaj GGG po prostu przekombinował jak na razie nie udało mi się zrobić 100lv - może w przyszłej lidze po prostu zrobię dwie postacie - standardowo pierwsza z minionami i druga do grania i wtedy oleję te wszystkie bossy i będę grał zachowawczo aby dla zasady chodziaż ten raz wbić ten 100lv - chaaa.
pozdro | | | Redgar | 30.05.2020 15:09:18 | 

Grupa: Administrator 
Posty: 700 #5463380 Od: 2018-12-1
| Trzyglow. Ci, co robią 100 level nigdy nie idą na bossy. Na 99 levelu zgon to 1000 map do odrobienia. Jak piszesz, najlepiej mieć dwie postacie, jedną na bossy, a drugą na 100 level. Będziesz miał satysfakcję. GGG nie daje nic za 100 level, daje tylko achievement, który mogą sobie wsadzić w tenisówki. Powodzenia  | | | Darkstorm | 01.06.2020 09:10:22 | 
Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #5464039 Od: 2019-2-6
Ilość edycji wpisu: 1 | Uważam, że powyżej 94/95 lvl już nie ma sensu grać po level. Jak się chce wbić wyżej to należy zainwestować w rotę i szybko i bezpiecznie się wyexpić . Ja tak bezproblemowo wbiłem sobie bez stresów 98lvl, co pozwoliło wzmocnić postać. Zostało trochę exów to może jak mi się będzie chciało dla sportu wbiję 100,)
A bossy są niebezpieczne te z fazami i te staram się omijać. Pozostałe nie stanowią problemu bo błyskawicznie padają zanim cokolwiek zrobią |
 | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|