| |
Redgar | 01.09.2021 19:43:15 |


Grupa: Administrator 
Posty: 700 #7857231 Od: 2018-12-1
Ilość edycji wpisu: 2 | Założyłem nowy temat o tym buildzie bo zaczęło zamieszanie się robić. Nie będę go tu opisywał szczegółowo, ponieważ zrobiłem to już na streamie.
Zalety:
- Boss killer, zabija cały kontent gry - 90% redukcji fizycznych obrażeń - 80% resistance na CHAOS! - 50% elementarnych obrażeń dostajemy jako obrażenia od chaosu - 4500 regen HP - Całkowita odporność na klątwy! - Nie dostajemy extra obrażeń z krytycznych obrażeń mobów! - Farmer wszelkiego rodzaju labów włączając te nowe, gdzie Izaro jest na 83 levelu, a pułapki i moby mają po 300% więcej obrażeń i HP. - 9 golemów w tym 2 innego typu dla lepszego buffa i inne. - Nie musimy klikać flaszek, jeżeli nie lubimy. Full automat, oprócz flaszki, która daje nam HP.
Wady:
- Golemy lubią się czasami rozpraszać, jeśli mają wielu przeciwników. Nie przeszkadza to przy walce z pojedyńczymi bossami.
Na razie jestem w trakcie levelingu. Więcej opowiem na streamie.
Podaje link pastebin do ostatecznej FINAŁOWEJ wersji buildu
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
Życzę miłego farmienia Izaro i innych bossów 
Aktualizacja ------------
Nowy pastebin
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
Zmiany: trzeba było dodać 2 harmony bo awakened multistrike ma 3 ataki i golemy miały za duży attack speed z jewelem Eminance przez co nie atakowały 3 razy bo czekały na cooldown.
|
| |
RaV | 01.09.2021 19:47:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #7857232 Od: 2020-5-5
| Będzie grane 👍, |
| |
Darkstorm | 02.09.2021 08:29:14 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #7857295 Od: 2019-2-6
| Redgar, Kaleson powinien Ci podziękowania wysyłać. Miałem już rzucić tę grę w diabły ale pomyślałem - a co tam. Wypróbuję te golemy. I póki co jest świetnie. Jeszcze nigdy solo nie rozjechałem tak szybko kampanii a po jej zakończeniu można wskakiwać od razu na czerwone mapki (jak się ma sprzęt przygotowany no i trzeba jeszcze trochę uważać,)).
Zakładam już pierwsze clustery i mam wątpliwości czy szybkość zabijania bossów będzie odpowiednia. Co sądzicie o dołożeniu flame golema do buildu? Pob co prawda nie pokazuje wszystkiego ale wydaje mi się, że kolejny rodzaj golema + sam buff od flema powinien mocno podbić nam dps? |
| |
lenny2003 | 02.09.2021 14:42:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 14 #7857391 Od: 2020-3-12
| a rozwijanie drzewka po kolei mam wziąść z kanału youtube? |
| |
Darkstorm | 02.09.2021 15:38:45 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #7857407 Od: 2019-2-6
Ilość edycji wpisu: 1 | Drzewko możesz sobie rozwijać po kolei jak leci. Nie ma tu wielkiej filozofii i w zasadzie nie ma też jakiegoś wielkiego cofania punktów. Najpierw w stronę dodatkowego golema a w miejsca na clustery wkładaj primordiale. Potem je sobie pozamieniasz.
I tak, możesz sobie to zobaczyć z filmów na youtube. |
| |
Redgar | 02.09.2021 17:59:43 |


Grupa: Administrator 
Posty: 700 #7857438 Od: 2018-12-1
| Darkstorm pisze:
Redgar, Kaleson powinien Ci podziękowania wysyłać. Miałem już rzucić tę grę w diabły ale pomyślałem - a co tam. Wypróbuję te golemy. I póki co jest świetnie. Jeszcze nigdy solo nie rozjechałem tak szybko kampanii a po jej zakończeniu można wskakiwać od razu na czerwone mapki (jak się ma sprzęt przygotowany no i trzeba jeszcze trochę uważać,)).
Zakładam już pierwsze clustery i mam wątpliwości czy szybkość zabijania bossów będzie odpowiednia. Co sądzicie o dołożeniu flame golema do buildu? Pob co prawda nie pokazuje wszystkiego ale wydaje mi się, że kolejny rodzaj golema + sam buff od flema powinien mocno podbić nam dps?
Jeżeli dodasz flame golema to stracisz stone golema co oznacza 1 milion DPSu mniej! To stone golemy są na 6L i one mają rażącą moc. Reszta golemów to tylko buffy dla nas i golemów. Dodawanie kolejnych różnych golemów da nam więcej buffa, ale drastycznie zmniejszy globalną moc buildu. |
| |
Darkstorm | 02.09.2021 19:14:39 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #7857457 Od: 2019-2-6
| Tak ale pozostałem golemy będą zadawały więcej obrażeń za nowy rodzaj golema plus jeszcze buff do damage który siedzi w flame golemie. Tylke tego buffu pob nie pokazuje więc nie wiem ile to będzie. Ale nie chcę się spierać
Właśnie skończyłem laba. Jak to miło ze strony kalesona, że znerfił pułapki i teraz wcale nie szkodzą Może nawet polubię laby. |
| |
Redgar | 02.09.2021 19:40:47 |


Grupa: Administrator 
Posty: 700 #7857461 Od: 2018-12-1
| Darkstorm pisze: Tak ale pozostałem golemy będą zadawały więcej obrażeń za nowy rodzaj golema plus jeszcze buff do damage który siedzi w flame golemie. Tylke tego buffu pob nie pokazuje więc nie wiem ile to będzie. Ale nie chcę się spierać
Właśnie skończyłem laba. Jak to miło ze strony kalesona, że znerfił pułapki i teraz wcale nie szkodzą Może nawet polubię laby.
Nie czytasz dokładnie co napisałem. Pozostałe golemy nie zadadzą więcej obrażeń bo nie mają czym. Są na 4 linkach. Stone golemy są na 6L i mają 5 gemów wspierających.
Pułapki nie zostały znerfione tylko build ma taką specyfikę, że nic Ci nie robią bo masz regen HP wysoki i 90% redukcji fizycznych. |
| |
Darkstorm | 02.09.2021 20:24:30 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #7857481 Od: 2019-2-6
Ilość edycji wpisu: 1 | [quote=Redgar]Darkstorm pisze:
Pułapki nie zostały znerfione tylko build ma taką specyfikę, że nic Ci nie robią bo masz regen HP wysoki i 90% redukcji fizycznych.
Wiem wiem, to był taki żart nawiązujący do genialności buildu 
Mam jeszcze dwa pytania:
1. Mimo, że mam tą unikalną czapkę z buildu i magic ringa, zdaża się że obrywam klątwami. Zamiana ringa nie zmienia sytuacji. Coś źle robię czy gra "obchodzi" sobie hexproofa? 2. Kto aktywuje Shaper of storms? Ja nie atakuję. Golemy? Brand? |
| |
Redgar | 02.09.2021 22:30:38 |


Grupa: Administrator 
Posty: 700 #7857500 Od: 2018-12-1
| [quote=Darkstorm]Redgar pisze: Darkstorm pisze:
Pułapki nie zostały znerfione tylko build ma taką specyfikę, że nic Ci nie robią bo masz regen HP wysoki i 90% redukcji fizycznych.
Wiem wiem, to był taki żart nawiązujący do genialności buildu 
Mam jeszcze dwa pytania:
1. Mimo, że mam tą unikalną czapkę z buildu i magic ringa, zdaża się że obrywam klątwami. Zamiana ringa nie zmienia sytuacji. Coś źle robię czy gra "obchodzi" sobie hexproofa? 2. Kto aktywuje Shaper of storms? Ja nie atakuję. Golemy? Brand?
ad1. Nie mam pojęcia ad2. Nie mam pojęcia o co Ci chodzi |
| |
Darkstorm | 02.09.2021 23:06:44 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #7857503 Od: 2019-2-6
| Nodka Shaper of storms ma opis: "your hits always shock". Jednak ja nie hituję. Hitują golemy. Czy w takim razie ich hity shockują?
Jest jeszcze brand z vulnerability, który atakuje. Może ta nodka się odpala gdy się jego używa? |
| |
Redgar | 03.09.2021 00:09:28 |


Grupa: Administrator 
Posty: 700 #7857511 Od: 2018-12-1
Ilość edycji wpisu: 1 | Darkstorm pisze:
Nodka Shaper of storms ma opis: "your hits always shock". Jednak ja nie hituję. Hitują golemy. Czy w takim razie ich hity shockują?
Jest jeszcze brand z vulnerability, który atakuje. Może ta nodka się odpala gdy się jego używa?
Ty hitujesz za pomocą Penance Brand. Pod Branda podpięty jest Awakened Hextouch i klątwa Vulnerability. Ty castujesz branda, hity branda szokują moby, vulnerability podwyższa fizyczne obrażenia o ponad 40% i inne, a golemy dobijają wszystko. Hity golemów nie szokują. To wszystko działa dzięki ascendancy Shaper of Storms. |
| |
Darkstorm | 03.09.2021 14:05:37 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #7857641 Od: 2019-2-6
| Ok dzięki. Niebawem wypróbuję golemy na Sirusie. Ciekawe czy będzie można facetankować jego "die". |
| |
Redgar | 03.09.2021 14:57:13 |


Grupa: Administrator 
Posty: 700 #7857655 Od: 2018-12-1
| Darkstorm pisze:
Ok dzięki. Niebawem wypróbuję golemy na Sirusie. Ciekawe czy będzie można facetankować jego "die".
Napisz jakie miałeś wrażenia z Siriusem  |
| |
THOR | 03.09.2021 17:08:33 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 77 #7857668 Od: 2020-3-19
| Ten "bulid" powinien nazywać się "czyściciel". Lepiej czyści mapki niż ludzie kamienice w Warszawie.  Jak biłem ostatniego bossa Kitavę to poszedłem sobie zapalić. Nie skończyłem palić, a boss był już zabity. ,)
A teraz poważnie. Jaki golem jest lepszy 21 lvl, czy lvl 20, 20% ?
Darkstorm pisze:
1. Mimo, że mam tą unikalną czapkę z buildu i magic ringa, zdaża się że obrywam klątwami. Zamiana ringa nie zmienia sytuacji. Coś źle robię czy gra "obchodzi" sobie hexproofa?
Zamiana ringa na inny ring, czy zamiana slotami ?
Klątwy nie działają jeżeli mamy kłódkę(-i) nad głową naszej postaci. |
| |
Darkstorm | 03.09.2021 20:57:26 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #7857727 Od: 2019-2-6
Ilość edycji wpisu: 1 |
Tak, poobserwowałem dokładnie i jest tak jak piszesz. Na pasku klątw gra informuje, że jest się przeklętym(co mnie zmyliło) ale faktycznie klątwa nie działa.
Właśnie położyłem tą postacią Sirusa. Dopiero Aw 6lvl ale już można powiedzieć, że teraz walka to bajka. Jeden ded bo przyjąłem bezpośrednio "die" w ostatniej fazie na klatę. Ale zostałem też muśnięty tym szitem kilkakrotnie i nic mi się nie stało. Nie wiem która mechanika tu broniła ale na kilka trafień promieniem tylko raz zrobiła krzywdę. W pozostałych fazach Sirus w zasadzie niewiele nam robi. Minus taki, że golemy biją ciut za długo, ale liczę że po wymianie clusterów na właściwe trochę to przyspieszy.
Ocieranie się o "kulki" nic nam nie robi. Jak się wskoczy w środek kulki trzeba szybko wyskoczyć bo wtedy już faktycznie życie spada
Aczkolwiek powiem, że mimo wszystko czasem się ginie na mapkach w niewyjaśniony sposób. Nawet na pustym ekranie. Ale widać, że jak kaleson postanowi, że giniesz to giniesz,)
Jakby ktoś był ciekaw mojego aktualnego poba to proszę: https://pastebin.com/qufE3ZJk
Proszę się nie śmiać z clusterów - są tymczasowe
PS. Redgar, jesteś wielki. Dzięki za ten build. Chylę czoła. |
| |
THOR | 04.09.2021 01:17:29 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 77 #7857758 Od: 2020-3-19
| Nie wiem czy tego hełmu nie założyć zamiast dedykowanego
Armor:331 +3 to Level of Socketed Minion Gems Socketed Gems are Supported by Level 16 Immolate Socketed Gems are Supported by Level 20 Minion Life Socketed Gems are Supported by Level 16 Minion Damage 32% reduced Attribute Requirements +52 to Intelligence Minions have 24% increased maximum Life 12% increased Ignite Duration on Enemies Minions deal 16% increased Damage
|
| |
Darkstorm | 04.09.2021 11:29:04 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 179 #7857791 Od: 2019-2-6
| Tracisz w ten sposób dosyć ważną warstwę obronną jaką jest odporność na klątwy. Bardzo fajnie nie musieć się przejmować temporal chains,) |
| |
THOR | 04.09.2021 15:51:06 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 77 #7857824 Od: 2020-3-19
| Zgadza się. Coś za coś. Ale kilka tysięcy dps-u też nie jest do pogardzenia. |
| |
Redgar | 04.09.2021 20:54:01 |


Grupa: Administrator 
Posty: 700 #7857867 Od: 2018-12-1
|
Ten hełm to niesamowita obrona. Jeżeli wejdziesz na mapę o modach z 2 klątwami, 100% fizycznych jako lighting, temporal chain w klątwie to żywy nie wyjdziesz bez tego hełmu. Jest jeszcze inna obrona kosztem dps. Tarcza, która daje +4 all max. resów nazywa się Saffell's Frame. Tu bawiłem się w PoB co ona nam da: - 80% fire, resy - 79% cold resy - 79% light resy - 90% chaos resy!!!
Przy czym należy pamiętać, że duża noda Divine Flesh powoduje, że 50% elementarnych obrażeń otrzymujemy jako chaos. Przy tak wysokich resach jesteśmy immortal! Jednocześnie tracimy DPS bo musimy zdjąć sztylet żeby tarczę założyć.
Tutaj PoB i moje eksperymenty
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|